Sahabatku Prof. Madya Dr. Aznah (mesra disapa Nana) pertama kali mencuba skin care NK Age-Reverse π₯°.
.
Masalah yang ingin diselesaikan adalah kulit yang sangat kering di beberapa bahagian wajah, yang menjadikan beliau tak selesa.
.
Selepas sehari, Nana memberi feedback yang masalah itu seperti telah berkurang selepas memakai Energy Water Mist secara intensif, seperti saranan saya.
.
Saya sangat gembira walaupun masalah beliau tak sepenuhnya selesai lagi. Tunggu 2 minggu untuk dapat lihat keberkesanan yang optimum.
.
Terima kasih kerana memberi peluang kepada NK Age-Reverse untuk merawat wajah dan membahagiakan hati Nana βΊοΈππ.
#nkawetmuda
#sedekadnk



Source



